Oorlog in Oekraïne

De gevolgen van de oorlog zullen op grote schaal voelbaar zijn voor iedereen in Europa. Lees op onze speciale Oekraïne pagina wat dit voor u kan betekenen.

NIEUWS IN DETAIL

Heilbron Apeldoorn is óók RegioBank

Met zo’n 475 Zelfstandig RegioBank-adviseurs zijn wij altijd in de buurt. Een kantoor waar u gemakkelijk binnenwandelt en bediend wordt door uw vaste contactpersonen: Richard Souisa en Manon Bezemer.

Geplaatst op: 29-04-2022

Met zo’n 475 Zelfstandig RegioBank-adviseurs zijn wij altijd in de buurt. Een kantoor waar u gemakkelijk binnenwandelt en bediend wordt door uw vaste contactpersonen: Richard Souisa en Manon Bezemer.

Richard Souisa is vanaf 1 april de nieuwe Regiobank adviseur voor Apeldoorn. Richard is 47 jaar jong en woonachtig in het mooie Apeldoorn. U kunt Richard bereiken op telefoonnummer 055-5222000 of per email bankzaken.apeldoorn@heilbron.nl.

De Zelfstandig Adviseurs van RegioBank zijn onafhankelijke tussenpersonen. Naast de producten van RegioBank adviseren en bemiddelen zij ook in producten van andere aanbieders. Behalve voor spaar- en betaalproducten; daarin bemiddelen zij exclusief voor RegioBank. De Zelfstandig Adviseurs verstaan hun vak en hebben alle wettelijk vereiste diploma’s en vergunningen.

Dat geldt ook voor Heilbron Apeldoorn. Op ons kantoor kunt u terecht voor bankzaken zoals een betaal- of spaarrekening. Daarnaast adviseren wij u graag en op onafhankelijke wijze over hypotheken, verzekeringen en pensioenen. Ga direct naar onze website voor meer informatie.

In het jaarlijkse panelonderzoek van de Consumentenbond (juli 2021) onder 11.000 consumenten beoordeelden klanten ons met een 9,7 voor algemene tevredenheid. Ook op de andere onderdelen werd RegioBank -al vijf jaar op rij- als beste beoordeeld. 

In het onderzoek van de Consumentenbond wordt het belang van persoonlijk klantcontact benadrukt. Hoewel de meeste klanten niet zo vaak contact met hun bank hebben, blijkt dat er toch regelmatig een kantoor bezocht wordt. Vaak voor een vraag of advies over een product, zoals een spaarrekening, hypotheek of verzekering.

Dát is precies de reden waarom wij het belangrijk vinden dat onze adviseurs fysiek dicht bij de klant zitten.

Hieronder de uitkomsten van het meest recente panelonderzoek van de Consumentenbond.