FAQ (Naamswijziging)

Heilbron en SUCSEZ gaan verder onder één naam: Heilbron. Wat betekent dit voor u?

Wij zetten de meest gestelde vragen voor u in een handig overzicht.

De belangrijkste punten op een rij:

  • Er wijzigt niets in uw verzekeringspolissen*;
  • Op dit moment verandert er niets aan uw betalingswijze;
  • Voor vragen kunt u terecht bij uw vaste contactpersoon op kantoor Doetinchem en Reeuwijk.
  • Als er nieuws is wat voor u van belang is, hoort u dit direct van ons.

Waarom kiezen jullie voor één naam?

Vorig jaar hebben Heilbron en SUCSEZ hun krachten gebundeld. Een mooie samenwerking, want we vullen elkaar goed aan. Eén organisatie betekent voor ons één naam. De naam Heilbron heeft dankzij een rijke geschiedenis sinds 1932 een gevestigde naam in het Oosten van het land én in verzekeringsland. SUCSEZ is een gevestigde naam op het gebied van zorg- en inkomensverzekeringen, maar kent een iets minder lange geschiedenis. Daarom hebben wij besloten om onder de naam Heilbron verder te gaan.

Wat merk ik van deze naamswijziging?

De naam SUCSEZ verdwijnt voor u als klant. Deze naam wordt alleen nog gebruikt op het niveau van de holding (de Sucsez Groep). Als u telefonisch contact met ons opneemt zullen onze collega’s in Reeuwijk en Arnhem vanaf 1 juni de telefoon opnemen met Heilbron (en uiteraard hun eigen naam ;). Ook wanneer u post of mail van ons ontvangt, zal dit vanuit Heilbron gebeuren.

Wat gebeurt er met mijn zakelijke polissen?

Aan de inhoud van uw verzekeringspolissen wijzigt niets, u blijft gewoon goed verzekerd. Al onze diensten blijven hetzelfde. Dat geldt ook voor de tarieven en polisvoorwaarden van uw verzekeringspolissen. Tenzij deze vanuit de verzekeraar wijzigen, daar hebben wij namelijk geen invloed op. Ook verandert er niets aan afspraken en eventuele vaste contactpersonen die u bij ons heeft. Wel zal de naam op uw polissen wijzigen van SUCSEZ in Heilbron.

Wat gebeurt er met mijn particuliere polissen?

Aan de inhoud van uw verzekeringspolissen wijzigt niets, u blijft gewoon goed verzekerd. Al onze diensten blijven hetzelfde. Dat geldt ook voor de tarieven en polisvoorwaarden van uw verzekeringspolissen. Tenzij deze vanuit de verzekeraar wijzigen, daar hebben wij namelijk geen invloed op. Ook verandert er niets aan afspraken en kunt u contact met ons opnemen zoals u dat gewend bent. De naam op uw polissen zal wijzigen van SUCSEZ in Heilbron.

Wat gebeurt er met mijn zorgpolis?

Aan uw zorgpolis wijzigt niets, u blijft gewoon goed verzekerd. U kunt ons nog steeds 24/7 bellen inzake uw zorgvragen. Ook blijven onze zorgspecialisten u helpen bij onduidelijkheden of vragen omtrent uw nota’s of het verkorten van wachttijd bij een behandeling in bijvoorbeeld het ziekenhuis. Wel zal de naam op uw nieuwe zorgpolis wijzigen van SUCSEZ in Heilbron (deze ontvangt u in november voor het nieuwe jaar).

Ik zie op mijn polis de naam Mandaat Assuradeuren staan, wat betekent dit?

Het kan zijn dat u Mandaat Assuradeuren op uw polis vermeld ziet staan. Mandaat Assuradeuren is onze eigen volmachtverzekeraar. Dit betekent dat Mandaat de bevoegdheid heeft om namens diverse grote verzekeraars verzekeringen af te sluiten. U kunt hierbij denken aan werkzaamheden zoals het offreren, accepteren en muteren van verzekeringen, het voeren van de polisadministratie, de schadebehandeling en de in- en excasso. Wij blijven uw aanspreekpunt voor al uw vragen, verzoeken, schademeldingen etc.

Wat wijzigt er in het betalen van de premies?

Op dit moment verandert er niets aan uw betalingswijze of de hoogte van uw premies. Mocht hierin wat wijzigen, hoort u dit uiteraard direct van ons.

Houd ik gewoon mijn eigen contactpersoon?

Ja, als u een eigen contactpersoon heeft, behoudt u deze gewoon. Dat is wel zo vertrouwd.

Kan ik extra voordeel halen uit deze samenwerking/naamswijziging?

Jazeker! Doordat we samenwerken kunnen we meer voor u betekenen. Zo hebben we samen meer kennis  in huis waardoor wij u nog beter kunnen adviseren. Naast schade-, inkomens- en zorgverzekeringen kunt u bij ons terecht voor pensioenen en hypotheken. In het Oosten van het land vindt u ook onze makelaarskantoren (in Doetinchem, Duiven, Wehl en Zevenaar) en kunt u voor uw bankzaken binnenlopen bij onze vestigingen van de RegioBank (in Aalten en Doetinchem).

Wijzigen jullie contactgegevens?

De bij u bekende telefoonnummers blijven gewoon gelijk. Op onze contactpagina vindt u alle gegevens van alle vestigingen handig bij elkaar. Wel zal het emailadres van onze collega’s in Arnhem en Reeuwijk wijzigen in een Heilbron e-mailadres. (Onze e-mailadressen zijn als volgt opgebouwd: voornaam.achternaam@heilbron.nl, en uiteraard kunt u ons bellen voor het juiste e-mailadres)

Hoe kan ik jullie bereiken?

Onze vestigingen zijn op werkdagen geopend van 8.30 uur tot 17.00 uur. U kunt altijd bij ons binnenlopen. Buiten werktijden werken wij op afspraak. Daarnaast kunt u ons uiteraard bereiken via telefoon:

  • Doetinchem      0314- 37 32 60
  • Aalten               0543- 47 27 03
  • Reeuwijk           0182- 30 44 88

Daarnaast zijn wij ook bereikbaar via social media en via livechat. Ons webcareteam beantwoordt graag en snel uw online vragen, wel zo gemakkelijk.

Meer weten?

Staat uw vraag hier niet tussen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Onze specialisten zitten voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden!

*Uw verzekeringspolissen wijzigen niet, tenzij deze vanuit de verzekeraar wijzigen, daar hebben wij namelijk geen invloed op.