NIEUWS IN DETAIL

Glaspunt vaste uitvoerder bij glasschade

Glaspunt (www.glas.nl) is al sinds enkele jaren de uitvoerder van glas-schademeldingen van onze verzekerden. Tijd om eens stil te staan bij de diensten van Glaspunt! Snelle en goede oplossing Glasschade is altijd vervelend en u wilt natuurlijk het liefst een snelle en goede oplossing. Ramón Ciuráns, directeur Glaspunt: “Die oplossing bieden wij dag en nacht. […]

Geplaatst op: 14-06-2019
Glaspunt (www.glas.nl) is al sinds enkele jaren de uitvoerder van glas-schademeldingen van onze verzekerden. Tijd om eens stil te staan bij de diensten van Glaspunt!
Snelle en goede oplossing
Glasschade is altijd vervelend en u wilt natuurlijk het liefst een snelle en goede oplossing. Ramón Ciuráns, directeur Glaspunt: “Die oplossing bieden wij dag en nacht. Op ons hoofdkantoor in Arnhem is de meldkamer 24 uur en 7 dagen per week bemand. Vanuit daar wordt alles geregeld, de reparatie van elk schadegeval tot en met het verzorgen van de afhandeling van de schade via de verzekering’’. Na uw schademelding gaat de glaszetter van Glaspunt direct op pad en zorgt voor een noodvoorziening. De glaszetter bestelt dezelfde dag het originele glas voor u, hij ruimt de glasscherven en de rommel op en wast de nieuwe ruit zodra deze is geplaatst. Daarna verzorgt Glaspunt de afhandeling van de schade direct met Heilbron. Voor iedereen een goede oplossing!
Glasherstel van Groningen tot Maastricht
De samenwerking is enkele jaren geleden gestart toen wij een betrouwbare partner zochten voor de uitvoering van de glasschades. Al snel kwamen wij bij Glaspunt uit. Wat generaties geleden begon als Gelderse Glasservice is inmiddels uitgegroeid tot de grootste aanbieder van glasherstel van Nederland. Een Arnhems bedrijf, dat alle werkzaamheden op het gebied van glasherstel uitvoert van Groningen tot Maastricht en van Arnhem tot Rotterdam! Op dit moment werkt Glaspunt met vijftig eigen medewerkers en veertig Glaspunt-partners verspreid over Nederland. Daarmee verzorgen ze dag en nacht glasschadeherstel voor bedrijven en particulieren. Ramón Ciuráns is er sinds vijftien jaar directeur. “We hebben dat landelijke netwerk stap voor stap gerealiseerd, zoekend naar bedrijven die passen binnen onze filosofie en die ook bereid waren onze onderscheidende SUS-factor te volgen (Service, Uitstraling en Snelheid). Wanneer we het over Service hebben, praten we niet alleen over vijftien jaar garantie (als enige in Nederland), maar ook over de kwaliteit van onze medewerkers en over de breedte van onze dienstverlening. We lossen alle problemen bij glasschade direct op en zijn binnen 30 minuten ter plekke aanwezig.’’ Speciaal voor u, als verzekerde van Heilbron, heeft Glaspunt nu een gratis sticker die u kunt plaatsen in uw meterkast. Altijd handig als u een keer schade heeft! Bestel de sticker hier: www.glas.nl/gratis-sticker Heeft u een schademelding? Meld deze dan direct aan ons:
  • via één van onze online schadeformulieren
  • telefonisch via 0314 – 37 32 60
  • via de schade-app
​Zelf een keer glasschade? Bel gratis 088 – 452 77 90 en het wordt binnen de kortste keren geregeld. Gegarandeerd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *